Nog maar een paar weken en het carnavalsseizoen staat alweer voor de deur! Op zaterdag 11 november trapt carnavalsvereniging de Spekscheeters, net als vele andere verenigingen in de verschillende dorpen, het nieuwe seizoen af met de Elfde van de Elfde. En dit jaar met een nieuw programma! De avond zal, zoals gewoonlijk, beginnen met het aftreden van Prins Robin I en Sik Nico. Ook Schoolprins Duuk en Schoolprinses Merle zullen aftreden.
Waar het Prinsenbal voorheen altijd in januari plaatsvond, is de bekendmaking van het 48e duo verschoven naar 11 november. Wie komt er dit jaar uit de spekkist? Wie gaan er regeren over het Spekscheetersdoarp? Vanaf deze week kan er ook weer geraden worden bij de kantine van het Eschhoes, Het Bolscher en Gasterij de Bakker.
De eerste twee cryptische omschrijvingen zijn dan ook bekend:
- ‘hij is nog nooit zo op tied west’
- ‘steengoed duo’
De derde cryptische omschrijving luidt:
- ‘het ligt er dit joar dik boov'n op’
Heb jij al een idee? Je kunt nog tot zaterdag 11 november 17:00 uur een gokje wagen!
Zet 11 november vast in je agenda, want het belooft een mooie en gezellige avond te worden! Het programma start om 20:00 uur bij Het Bolscher. Tot dan!
